În conformitate cu prevederile Ordinului ANRE nr. 16/2015 pentru aprobarea Procedurii-cadru privind obligația furnizorilor de energie electrică și gaze naturale de soluționare a plângerilor clienților finali, furnizorii de energie electrică și gaze naturale au obligația de a elabora o procedură internă, proprie, privind înregistrarea investigarea și soluționarea plângerilor primite de la cliențiii finali. Aceasta, împreună cu Ordinul ANRE, vor fi făcute publice prin următoarele mijloace, în sens cumulativ:
- prin afișare pe pagina proprie de internetClic aici pentru a descarca Ordinul ANRE nr. 16/2015 pentru aprobarea Procedurii-cadru privind obligația furnizorilor de energie electrică și gaze naturale de soluționare a plângerilor clienților finali
Preluarea plângerilor clienților finali se face de către compartimentul responsabil al S.C Energy Trade Activ S.A., conform următorului program de lucru:
- Sediul din București, sector 6, Str. Preciziei nr.24, West Gate Business Center, de Luni până Vineri, între orele 9-17
Primirea plângerilor se poate face și prin e-mail: office@energytradeactiv.ro sau telefon/fax: 021.231.43.00 / 021.231.43.70
Programul audiențelor este:
În fiecare zi lucrătoare de Luni în intervalul orar 15-16, Dl. Viorel Munteanu, Sef Serviciu Front Office.
Clienții finali pot depune plângeri cu privire la următorele categorii:
a) Contractarea energieiTermenul de soluționare este de 10 zile de la data înregistrării plângerii.
Pentru soluționarea plângerilor clientul final are dreptul de a se adresa alternativ:
- ANRE, www.anre.ro, anre@anre.ro, tel: 0800800410Str. Preciziei nr. 24
Bucuresti, sector 6
West Gate Business Center
Tel: 021 539 08 20
Fax: 0374 09 75 69